Tudatosan a konyhában is

Fülöp Lili, dietetikus

Egyszerű és elronthatatlan zabpalacsinta

egészséges reggeli vagy tízórai (vegán alternatívával)

2019. augusztus 16. - fuloplili

img_20190815_194421_231.jpg

Ezekkel a végtelenül egyszerű zabpalacsintákkal az instagram oldalamon találkozhattál (@lilivilaga), de akkora népszerűségnek örvendett, hogy ide is feltöltöm!

Tökéletes, mert könnyen dobozolható és millió +1 feltéttel szuperül működik, pl. joghurt, gyümölcsök, lekvár, mogyivaj stb.
Az pedig, hogy mennyit eszel belőle, függ többek közt a céljaidtól vagy attól is hogy melyik étkezésekre eszed.

A képen látható palik darabja kb. 80 kcal, 12,5 g szénhidrát, 2,7 g fehérje és 1,9 zsír. Az arányokon jól tudsz módosítani mondjuk egy kis túróval (több fehérje, kevesebb szénhidrát).

 
Hozzávalók: (kb. 7 db-hoz) 

  • 100 g zabpehely (vagy zabpehelyliszt) 
  • 80 g almapüré
  • 1 db tojás (vegán változatban chia vagy lenmag tojás) 
  • 1 tk. sütőpor
  • 1 dl növényi tej
  • ha édesszájú vagy mehet még 1 kk. méz vagy egy kis édesítő 
  • fahéj, vanília ízlés szerint

Elkészítés:

Ebben rejlik az egyszerűsége: mindent összekeverek, kis korongokat formázok a masszából a picit kiolajozott serpenyőmben és aranybarnára sütöm mindkét oldalát.

Készítsétek el, garantált a siker! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosdietetikus.blog.hu/api/trackback/id/tr1415011930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.